Termeni și condiții
TERMENI SI CONDITII
- Înțelesul unor termeni
În sensul prezentului document, termenii şi expresiile de mai jos au urmatoarele înțelesuri:
Site – pagina de Internet aparținând SC CERB PACKAGING SRL, aferentǎ adresei www.cerb-pack.com, prin intermediul căreia utilizatorul are acces la informații privind serviciile şi produsele oferite/ asigurate de către societate
Produse – bunurile afişate spre vânzare pe site
Societate/ Vânzǎtor - societatea SC CERB PACKAGING SRL cu sediul in mun. Sibiu, str. Nicolae Copernic nr.8, jud. Sibiu, Romania, înregistrata la Registrul Comerțului Sibiu sub nr. J32/789/2022 şi având Codul Unic de Înregistrare 45997674.
Utilizator - persoana care accesează site-ul în scopuri private sau profesionale şi care a acceptat Termenii şi condițiile prezentului site
Client – orice persoana fizicǎ sau juridicǎ ce inițiaza o comandǎ în condițiile reglementǎrii de pe site
Contract – manifestarea de voințǎ prin care utilizatorul, în calitate de client, plaseazǎ o comandǎ pe care societatea, în calitate de vânzator, o confirmǎ, urmând ca apoi cele douǎ pǎrți contractante sǎ îşi execute obligațiile corelative de platǎ a prețului, respectiv de predare a bunurilor curierului
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid
Utilizare abuzivǎ - folosirea site-ului contrar principiului bunei-credințe şi legislației în vigoare, de naturǎ a cauza prejudicii, ori situații care favorizeazǎ apariția ulterioarǎ a unor prejudicii
- Condiții
Comandǎ
În vederea plasǎrii comenzii, clientul poate alege între modelele de cutii afişate pe site, sau poate solicita efectuarea unei comenzi personalizate. Se selecteaza cantitatea produsului si daca este cazul se alege culoarea interioara si exterioara a produsului. Se adauga in cos. Se apasa butonul de vizualizare cos. Daca produsul corespunde cerintelor clientului se apasa pe butonul Finalizeaza comanda. Se introduc informatii corecte cu privire la datele de contact. Se selecteaza modalitatea de livrare dorita. Se completeaza cu informatii corecte adresa de livrare. In cazul in care aceste campuri nu sunt completate corespunzator, ne rezervam dreptul de a anula comanda. O data completata cantitatea si si campurile de transport, se va primi o suma informativa care reprezinta costul de livrare. Se selecteaza modalitatea de plata si se intorduc datele necesare procesarii comenzii. Se selecteaza si se completeaza adresa de facturare dupa caz.
Livrare şi platǎ
Dupa plasarea comenzii, solicitarea clientului va fi trimisǎ cǎtre producție.
Termenele de producție, care se vor adǎuga la cele de livrare stabilite de cǎtre firmele de curierat, sunt urmǎtoarele:
-pentru cantități mai mici sau egale cu 500 bucăți - pâna la 5 zile lucrǎtoare
-pentru cantitǎți mai mari de 500 bucăți - termen de livrare negociat individual
Costul livrarii va fi suportat integral de cǎtre client.
Livrarea se va efectua prin intermediul serviciului de curierat DPD, tarifele fiind urmǎtoarele:
-primul kg = 13 RON + TVA, iar pentru fiecare kg in plus se percepe o taxa de 0.90 RON/kg
Pentru fiecare platǎ ramburs în cont colector se adaugǎ un cost de 3 RON + TVA.
Plata poate fi efectuata prin virament bancar prin procesatorul de plǎți disponibil pe site, sau ramburs numerar. Termenul de livrare va începe sǎ curgǎ din momentul confirmǎrii comenzii de cǎtre vânzǎtor.
Plata va fi efectuatǎ în contul firmei SC CERB PACKAGING SRL.
Pentru relatii suplimentare ne puteti contacta prin email office@cerbpack.ro sau la numarul de telefon 0773707491.
Retour
În temeiul art.9 alin.(1) din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele cu profesioniştii, clientul are dreptul de a returna produsele şi de a-i fi restituit prețul deja plǎtit în termen de 14 zile de la recepția comenzii, fǎrǎ penalitǎți şi fǎrǎ invocarea vreunui motiv.
Restituirea prețului se va face în cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de cǎtre client. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite de cǎtre client (în ambalajul original, cu toate accesoriile/ etichetele intacte şi cu documentele care le-au însotit), iar acesta din urmǎ va suporta costurile de transport pe care le presupune atât retourul cât şi livrarea inițialǎ, fiindu-i restituitǎ doar contravaloarea produselor returnate.
Dacǎ produsele sunt returnate într-o stare care le împiedicǎ a mai fi vândute ca noi (prezintǎ semne de uzurǎ/ deteriorare), societatea îsi rezervǎ dreptul de a solicita o taxǎ pentru readucerea acestora în starea inițialǎ (daca este posibil) sau, dupǎ caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului. Calcularea sumei aferente acestei taxe se va face în raport cu prețul mediu al pieței practicat pentru comercializarea aceluiaşi gen de produse.
În cazul în care costurile de transport nu sunt acoperite de cǎtre client, acestea se vor imputa asupra sumei de bani ce urmeazǎ a-i fi restituitǎ clientului ulterior returnǎrii produselor.
Cu toate acestea, produsele personalizate nu se pot returna decât dacǎ nu corespund calitativ comenzii plasate.
Opțiunea privind modalitatea de returnare a produselor aparține în totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta în mod direct prețul transportului, în funcție de prețurile practicate de cǎtre operatorul ales.
Daca produsul comandat nu corespunde cerințelor clientului, indiferent de motivul invocat (exceptând comenzile personalizate), societatea oferǎ posibilitatea clienților de a-l returna. Existǎ însǎ alternative la retour, acestea constând în:
- schimbarea produselor cu unele identice
-schimbarea produselor cu unele similare, având în vedere raportul calitate-cantitate-preț;
- recuperarea contravalorii produselor
Conform art.13 din OUG nr.34/2014, societatea îi ramburseazǎ clientului toate sumele pe care le-a primit cu titlu de platǎ, folosind aceleaşi modalitǎți de platǎ ca şi cele utilizate de cǎtre client pentru tranzacția inițialǎ, cu excepția situației în care clientul indicǎ în mod expres o altǎ modalitate de platǎ.
Aceleaşi produse pot fi reexpediate la solicitarea şi pe cheltuiala exclusivǎ a clientului.
Rǎspundere
Societatea nu poate în nicio situație sǎ fie ținutǎ rǎspunzǎtoare de producerea vreunui prejudiciu utilizatorilor sau clienților, atât timp cât prejudiciile nu se datoreazǎ culpei acesteia.
Litigii
Orice problemǎ cauzatǎ de produsele prezentate pe site se încercǎ a fi soluționatǎ mai întai pe cale amiabilǎ.
Clientul poate depune o reclamație privind calitatea sau cantitatea produselor livrate (nu şi a termenului de livrare) în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data recepției produselor. Reclamația îi poate fi trimisă vânzǎtorului prin e-mail la adresa: office@cerbpackaging.ro.
În cadrul reclamației, clientul va specifica obiectul reclamației, precum și numărul comenzii.
Societatea nu va fi responsabilă pentru achiziția incorectă efectuată de către client, sau pentru furnizarea de date incorecte, incomplete sau neadevărate, atât în timpul, cât şi ulterior plasǎrii comenzii.
Reclamația va fi examinată și soluționată de cǎtre societate în termen de 20 de zile lucrătoare de la data la care aceasta o primește. Clientul va fi informat despre soluția adoptatǎ prin e-mail înǎuntrul termenului anterior indicat.
În situația imposibilitǎții soluționǎrii oricǎror conflicte survenite între societate şi client în condiții amiabile, oricare dintre pǎrți se va putea adresa instanței competente române, în condițiile dreptului român. Legislația aplicabilǎ oricǎror raporturi dintre societate şi client va fi exclusiv cea românǎ.
Societatea nu răspunde de prejudicii cauzate direct de nerespectarea Termenilor si condițiilor.
Dispoziții finale
Societatea este deținǎtoarea tuturor drepturilor de proprietate intelectualǎ asupra site-ului, respectiv asupra designului, imaginilor şi conținutului acestuia din urmǎ. Atât utilizatorul, cât şi clientul au obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale societǎții, prevăzute de legislația in vigoare.
Societatea își rezerva dreptul sǎ completeze şi sǎ modifice orice informație de pe site.
Atât utilizatorul, cât şi clientul se obligǎ sǎ se abținǎ de la orice fel de acțiuni care ar putea constitui o utilizare abuzivǎ a site-ului.
Prezentele prevederi se completeazǎ cu legislația în vigoare în materia contractelor şi a raporturilor dintre consumatori şi profesionişti.