Livrarea și returul

Termen de livrare

Dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca CERB Packaging lucreaza pe baza de comanda. Astfel, ambalajele pe care le comercializam nu se afla in stoc in momentul plasarii comenzii. Pentru a va asigura ca ambalajele dorite ajung in timp util, vă rugăm să luați în considerare următoarele termene de productie:

-pentru cantități mai mici sau egale cu 500 bucăți - pâna la 5 zile lucratoare

-pentru cantitati mai mari de 500 bucăți - termen de livrare negociat individual

Termenelor de producție li se vor adăuga termenele de livrare ale firmelor de curierat.

Pregatirea livrării

Pentru a ne asigura ca ambalajele comercializate de către CERB Packaging ajung in siguranta la dumneavoastră, acestea vor fi ambalate dupa cum urmeaza:

-se impacheteaza pliat, in forma placilor de carton

-se vor forma seturi de cate 10, 25 sau 50 bucăți (în funcție de grosimea cartonului utilizat și a dimensiunii ambalajului) 

-seturile formate sunt legate cu o banda din ppe

-seturile formate si legate se vor infasura in folie strech 

Livrarea prin curierat 

Costul livrarii este suportat de catre client

DPD 

-primele 3 KG costa 13 ron + TVA  iar pentru fiecare KG in plus se adauga o taxa de 0.90 ron/kg

Pentru fiecare plata ramburs in cont colector se adauga un cost de 3 ron + TVA.

Ca modalitate de plata a coletelor trimise prin curierat se poate face plata cu ordin de plata inaintea expedierii coletelor.

In cazul platii prin virament bancar termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii de catre banca a intrarii banilor.

Plata se face in contul firmei SC CERB Packaging SRL

Pentru relatii suplimentare ne puteti contacta prin email office@cerbpack.ro sau la numarul de telefon 0773707491.

 

Retour

În temeiul art.9 alin.(1) din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele cu profesioniştii, clientul are dreptul de a returna produsele şi de a-i fi restituit prețul deja plǎtit în termen de 14 zile de la recepția comenzii, fǎrǎ penalitǎți şi fǎrǎ invocarea vreunui motiv.  

Restituirea prețului se va face în cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de cǎtre client. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite de cǎtre client (în ambalajul original, cu toate accesoriile/ etichetele intacte şi cu documentele care le-au însotit), iar acesta din urmǎ va suporta costurile de transport pe care le presupune atât retourul cât şi livrarea inițialǎ, fiindu-i restituitǎ doar contravaloarea produselor returnate.

Dacǎ produsele sunt returnate într-o stare care le împiedicǎ a mai fi vândute ca noi (prezintǎ semne de uzurǎ/ deteriorare), societatea îsi rezervǎ dreptul de a solicita o taxǎ pentru readucerea acestora în starea inițialǎ (daca este posibil) sau, dupǎ caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului. Calcularea sumei aferente acestei taxe se va face în raport cu prețul mediu al pieței practicat pentru comercializarea aceluiaşi gen de produse. 

În cazul în care costurile de transport nu sunt acoperite de cǎtre client, acestea se vor imputa asupra sumei de bani ce urmeazǎ a-i fi restituitǎ clientului ulterior returnǎrii produselor.

Cu toate acestea, produsele personalizate nu se pot returna decât dacǎ nu corespund calitativ comenzii plasate.

Opțiunea privind modalitatea de returnare a produselor aparține în totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta în mod direct prețul transportului, în funcție de prețurile practicate de cǎtre operatorul ales. 

Daca produsul comandat nu corespunde cerințelor clientului, indiferent de motivul invocat (exceptând comenzile personalizate), societatea oferǎ posibilitatea clienților de a-l returna. Existǎ însǎ alternative la retour, acestea constând în:

- schimbarea produselor cu unele identice

-schimbarea produselor cu unele similare, având în vedere raportul calitate-cantitate-preț;

- recuperarea contravalorii produselor

Conform art.13 din OUG nr.34/2014, societatea îi ramburseazǎ clientului toate sumele pe care le-a primit cu titlu de platǎ, folosind aceleaşi modalitǎți de platǎ ca şi cele utilizate de cǎtre client pentru tranzacția inițialǎ, cu excepția situației în care clientul indicǎ în mod expres o altǎ modalitate de platǎ.

Aceleaşi produse pot fi reexpediate la solicitarea şi pe cheltuiala exclusivǎ a clientului.